My Followers

Rainy Bubble

Blog Ber-usang

Assalamualaikum,*Sapu habuk.Dah lama tak update kan? Agak2 nya berapa lama ye? Hehehe.Sorry la sebab saya sambung belajar di SOTA Singapore.Itu yang takde masa nak update2 semua.Sekarang saya nak share sikit pengalaman belajar dekat sana.Kalau tengok sekolah tu mesti tak percaya punyalah.Saya pergi pun dah macam terbeliak biji mata bagai.Huhh,yang bestnya sekali dalam tu ade macam2 jugak la.Dalam tu ade :
  1. Classrooms
  2. lecture theatre
  3. Science Laboratories
  4. Computer & Multimedia Studios
  5. Dance Studio
  6. Music Teaching rooms
  7. Electronic Music Studio
  8. Electronic Music Laboratory
  9. Painting Studio
  10. Design and Tecnology Workshop
  11. Ceramics room
  12. Exhibition gallery
  13. Music Auditorium : 718 seats
  14. Drama Theatre : 499 seats
  15. Studio Theatre (blackbox) 400 seats
  16. resource library
  17. health and fitness room 
  18. Cafeteria





Bagunan SOTA





 Logo SOTA.Basic je kan?








Pernah Kami Berlari Atas Roof Lepas Tu Kena Denda..





Plan Sekolah ...



Logo SOTA SINGAPORE


#Sekolahnya hebatkan? Kalah la dekat Malaysia.Untuk pengetahuan anda,SOTA ini telah menjadi sekolah yang terbaik dunia dan telah diiktiraf sebagai sekolah no.1 di Asia Tenggara.Untuk kawan baik aku dan rakan syurga aku Farhana itu je yang boleh diceritakan.Best betul sekolah dekat sana !


Gunalah kamera awak dengan sebaik2 nya,Ambillah gambar kebesaran Allah :D

No comments:

Post a Comment

Tak nak Komen Ke??