My Followers

Rainy Bubble

Alahai Sepupu?

Aduh? Assalamualaikum? Huhh.. ( Mengeluh sebentar ) Aku sekarang di Bukit Gambang,Pahang sempena wedding cousin aku sebelah ibu aku? Aku letih bukannya pasal pergi wedding tu tapi pasal sepupu aku ni? Dia tak puas hati dengan kawan akrab aku? Asal? tak puas hati ke? Ajak bergaduh la senang? Face to face? Okay kan? Aku dah letih melayan kerenahnya? Kalau ikutkan aku,dah lama aku hentak dengan gitar aku yang baru beli ni? Memang sabar je.Nasib baik Allah memberi sabar tu takde had.Kalau ade,memang kubur la tempat dia? Aku kerat-kerat macam Mona Fendi tu? Dia minta aku belanja dia macam-macam termasuk la makan? Aku dah habiskan kira-kira RM 500? Tak banyakkan? Aku belanja dia KFC,McD la? Huhh,KFC pun aku makan Snack Plate je? Huhh,bersabarlah aku? Mungkin Allah nak uji tak? Takpe,aku sabar je.Mungkin aku akan dilamar dengan malaikat maut? Dan aku juga akan bernikah dengan kematian? Dan lebih aku sayu lagi aku akan bercerai dengan dunia dan orang yang aku sayang? Please,jangan buat aku macam ni? Dah letih melayan kerenah kau? Mungkin,bila nanti aku takde kau akan ingat aku sampai bila-bila...
Gunalah kamera awak dengan sebaik2 nya,Ambillah gambar kebesaran Allah :D

No comments:

Post a Comment

Tak nak Komen Ke??