My Followers

Rainy Bubble

Selamat Tinggal :'(

Assalamualaikum,hari ni just aku nak kasitahu dekat sahabat aku yang dulunya rapat sangat2 dengan aku tetapi sekarang? Tidak lagi.Ini disebabkan salah aku sendiri sebab lupa tentang dia? Aku rasa berdosa dan bersalah sangat2.Dia dah benci,tak suka tengok muka aku lagi? Sebabnya,dia cakap aku removed friends dia dalam account facebook aku.Padahal? Aku pun tak tahu macam mana boleh removed? Dia cakap kira hebatlah account aku,boleh removed secara automatic? Aku dah tak tahu ape2 sedangkan aku rehat dan kadang-kala terlelap disebabkan letih semasa aku menjalankan pembedahan :'(. Salah aku jugak,beria-ria nak balik rumah sebab boring tinggal di wad hospital.Sekarang? Aku menerima padahnya? Ayah aku cadang nak hantar ke hospital balik tetapi aku taknak.Biarlah ape yang jadi dekat aku? Kalau ditakdirkan Allah tarik nyawa aku malam ini,aku redha.Nur Farhana Binti Ishak,aku akan ingatkan kau buat selama-lamanya dan aku harap kita akan bersua lagi ye? Terpulang dengan kau? Nak ingatkan aku ke tak? Aku tak kisah :'(. Aku akan deactive account aku dan kalau kau nak lupakan aku? Lupakan je :'(.
Gunalah kamera awak dengan sebaik2 nya,Ambillah gambar kebesaran Allah :D

No comments:

Post a Comment

Tak nak Komen Ke??