My Followers

Rainy Bubble

Asal asyik kita bersua saje?

Assalamualaikum,sihat semua? Hari ini aku just nak tanya korang la,ape perasaan korang bila jumpa orang yang betul2 korang minat dekat seseorang itu bertemu kembali? Suspens,nervous nak tegur pun takutkan? Ni cerita akulah kisah semalam punya kes,aku tengah jalan2 di Bandar Sungai Petani dan berjumpa seorang wanita yang dahulunya aku betul2 minat` dengan dia? Aku bukan jumpa dengan dia sahaja but whole family dia? Aku dahulunya rapat sangat dengan ayahnya ( Ambil hati ayah lah katakan ).Tiba-tiba ayahnya panggil aku dan dia terus lihat aku dengan cousin aku? Aku pun nervous habis lerr.So,aku pergilah jumpa dengan ayahnya dan tanyakan khabar.Dia malu-malu nak tegur aku dan aku pun malu nak tegur dia.Just cousin aku yang tak tahu malu pergi tegur.Aku rasa kan saat tu macam dekat kayangan pulak? Huhh,memang best la time tu.Bila aku hendak beredar dia ade texting aku dan cakap "Assalamualaikum,dah la tak jumpakan? Macam mana sekarang? Sihat atau macam dulu2? Kalau ade rezeki,kita jumpa lagi ye :) ".Huhh,saat tu aku akan kenang sampai bila2.......






Nak tengok muka dia tak? Klik sini
Gunalah kamera awak dengan sebaik2 nya,Ambillah gambar kebesaran Allah :D

No comments:

Post a Comment

Tak nak Komen Ke??